loading...
مهریز موزیک،بروز ترین سایت موزیک ایرانی
امیرمحمد&محمدعلی بازدید : 127 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آوش به همراه فریبرز مشتاقی با نام رویا

دانلود آهنگ جدید آوش و فریبرز مشتاقی با نام رویا

 

دانلود اهنگ با کیفیت۱۲۸ mp3

Avash ft Fariborz Moshtaghi – Roya

متن آهنگ:

تا اومدم که پاک کنم اشکاتو از رو گونه هات      گفتی بزار گریه کنم سر بزارم رو شونه هات

گفتم نترس گفتم بمون شبونه ها سحر میشن 

رویامو از شبم نگیر ستاره هام پرپر میشن

همه جا هستمو نیستم با همه هستمو تنهام    

منو از خودم رها کن که هوای تازه میخوام

خسته و زخمی زخمی ابری ابریه چشمام

با توام با توام اما خیلی وقته خیلی تنهام

♫♫♫

تا اومدم که پاک کنم اشکاتو از رو گونه هات      گفتی بزار گریه کنم سر بزارم رو شونه هات

عطری که موندش یادگار تن پوش پیرهن منه

کجا میخوای سفر کنی جای تو آغوش منه

....

همه جا هستمو نیستم با همه هستمو تنهام    

منو از خودم رها کن که هوای تازه میخوام

خسته و زخمی زخمی ابری ابریه چشمام

با توام با توام اما خیلی وقته خیلی تنهام

♫♫♫

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مهریز موزیک،بروز ترین سایت موزیک ایرانی موزیک یرانی،یزد موزیک،موزیک جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 1,100
  • بازدید سال : 33,926
  • بازدید کلی : 256,390
  • کدهای اختصاصی